Ilknrysf biz de 29 ekim ✋🏼 Ek gıdaya başlama gibi bi düşüncem yoktu henüz ama başlamak zorundayız. Haftaya yavaş yavaş başlayacağım. Sizin doktorunuz mu başlayın dedi. Daha çok küçük değiller mi 😔
bizimki yarım dönebiliyor henüz, sesler çıkarıyor. Çıngırak sallıyor, ne bulsa ağzına sokuyor. Dişleri kaşınıyor. Haaa bir de asla uyumuyor. Gece saat başı uyanıyor nasıl düzelecek bilmiyorum