Merhaba güzel anneler😊
Bebeğim 10 aylık oldu bugün. Artık yeni yeni huyları başladı.
İstediği olmayınca ağlıyor, çok çabuk bi oyuncaktan gönlü geçiyor.
Çamaşır mak. bulaşık mak. ve buzdolabı delisiyiz 🙈 çamaşır makinesi açıkken oturup izliyor hatta baya zevk alıyor bu durumdan. 🤷♀️
Bide bu ara mız mız sürekli ağlar gibi ama modu anında değişiyor. Naptığnı bilmiyor yani🤣
Sizde durumlar nasılll?