Ne çektim mastitten iki defa başıma geldi ateşlendim halsizlik göğüste ağrı kızarıklık oldu bende antibiyotik kullanmak zorunda kaldım duşta kalıp sabunla, dayanabildiğim sıcaklıkla su tutarak masaj gibi yaptım çıkıncada sağdım ama sağarkende masaj yaptım bastırarak yaptım biraz öyle açıldı kanallar ve bol bol emzirdim cok acı verici ama geçiyor.