gknrylmaz Bebekleriniz kaçıncı ayında yapmaya başladı hanımlar, oğlum 8 aylık hala yapmadı. Ama onun dışında emekliyor, gülümsüyor, oyuncaklarıyla oynuyor falan herşey gayet normal 🙏🏽
Mom870 gknrylmaz normal canım zamanı gelince yapar ☺️ Mesela 5 aylık baybay gelgel yapardı oğlum sonra 6 aylık emekleyince asla yapmadı 9 aylıkken tekrar alkış baybay gelgel yapmaya başlamıştı yani herşeyin zamanı var ☺️
Miyauw gknrylmaz bizde 8 aylığız sadece alkış yapıyor baybay daha yapmadık 😬 ama biz emeklemiyoruz siz emekliyormuşsunuz bak ne güzel her çocuk kendine özeldir 🌺
Deletedmom_52 gknrylmaz benim oğlum 1 yaşında yapmaya başladı. Her bebek farklıdır burda kimseyle kıyaslamayın
614408eoa gknrylmaz kızm tam 1 yası da alkısı biliyordu ama 15 aylık bay bayı ögrendi her cock bir olmaz
ipekkizimm gknrylmaz 8.5 aylıkken yapmaya basladı ufak ufak. Bende hic yapmayacak diye dusunurken kendi kendine ogrendi. tabi az biraz alkış diyodum gosteriyodum ama kendi yapti durup dururken. Bence ne zaman isterlerse o zaman yapiyolar merak etmeyin
cydcvk gknrylmaz 7. Ayda alkışı yapmaya başladı. Şimdi 9 aylığız ayaklarıyla alkışı da öğrettim😛ama bay bay yapmıyor hala
sehribannn gknrylmaz 9 aylık olacak henüz gel gel ögrenebildik ve kendisinin söyledigi kelimeleri söylersek onları söylüyor onlari bende merak ediyorum ne zaman yapacak diye🙂bide böyle burnunu cekip hızlı hızlı nefes alip verir sinirlenmis gibi yapiyor biz karşisinda yaparsak onu kendi yapiyordu bizde kesfedince ara sira yapiyoruz o da bakip yapiyor 😊
anneyimben_ gknrylmaz benim kızımda 6 aylıkken başladı gel gel bay bay alkış felan şuan 10 aylik herşeyi yapıyor maşallah anne baba ege gel bitti hadi demeye başladı.. birde azcik erken yürümeye başladık sanırım 🙈 her çocuk bir olmuyor canım.. zamanı gelince yapıyorlar.. mesela oğlum 10 aylıkken emekliyim 13 aylıkken yürümeye başlamıştı. Gel bay bay felan hatırlamıyorum baya geç yaptı…
S_ozlem gknrylmaz 8 aylikken alkis yapmaya basladi,9 ayligiz daha baybay yapmiyor daha sık göstermemiz gerekiyor sanırım istediği zaman yapar.