Kızlar kızım (4 ay)bir haftadır uyurken aniden kısa; süreliğine ağlayıp emziğini verince susup uyuyor , dudağını uzatıp büzerek burnuna doğru uzatıp büzerek burnundan hızlıca nefes alıp veriyor hatta bunu çok sık yapıyor yaparken kucagımdaysa yanagıma doğru yapıyo yüzümü yemek istercesine ( oyunmu bilemiyorum ) bugün ilk defa kalası yeşildi ama birkere oldu ateşi yok .kulağında akıntı var ama ellerine kulağına gitmiyo ama çok huzursuz bir cocuk oldu sanki bir sorunu varmış gibi !! Nesi var bu kızın yaa kafayı yiyeceğim 🤕🤕