İnstagramdan kuaförü buldum gittim. Neyse 5 ay önce başka bir kuaförü siyah diye anda açtı daha sonra bu kuaförü buldum istediğim rengi de yaparım dedi gittim. Dipler koyu kahve yıkarsan paket attı karamel gibi olacak diye. Saçları bir yıkadı saçların yarısı kızıl yarısı gri tabi ben şok. Bana diyor Kİ gri renk parlaklık verecek ne parlaklığı resmen küllü oldu. Neyse bir daha boyattırdım biraz daha koyu yaptırdım ama o küllü yerler gitmedi.
Bugün de banyo yaptım girmeden saçıma maske yaptım ve mor şampuan kullandım o küllü renk hala duruyor ve saçlarım uzun gür olmasına rağmen çektikçe avuç avuç kopuyor. 😢
başına gelen var mı??