Selcan1 doğum izini. Bitiyorsa direk ücretsiz izin hakkına çıkabilirsin cnm çünkü bende çıktım 6ay isyerin gidip imza attım okdar bide para almıyorum sandım 6ay boyunca ama özel olmasına rağmen şu pandemiden dolayı ondn yararlanmısim her ay para aldım ilk 3ay 800falandi sonra 1160aldim 2ayda 1400aldim yeni bitti iznim yıllık izne çıktım şimdi de oda haftaya biticrk sonra isyeriyle konuştum 1.ayda tekrar ücretsiz izin alicam öyle bı hakkım var isyeriyle konuştum çünkü bende. Ama bana dediğin gibi pandemi vurduğu için aldım ve aynı yerde çalıştığım arkdasim da aldı ikimizin arasında 1.bucuj ay vardı çünkü