Merhaba ☀️
oğlum 10 aylık ve beşiğinde yatıramıyorum tırmanıyor çıkıyor, yatağıma alıyorum yatağım yüksek bir defa çok kötü düştü. Artık yerde yatıyoruz ve hiç memnun değilim bu olaydan. Park beşik arıyorum kullanıp ya önerebileceğiniz bir marka var mı lütfen fotoğraflı da paylaşabilirsiniz… 😢