kan pıhtılaşması sorunum vardı gebelik zehirlenmesi geçirdim ve yüksek tansiyonla 37 haftada sezeryanla doğum yaptım ayaklarım bildiğin davul gibi şiş doktorum olabildiğince uzatmamı aşağıya sallamamamı bol sıvı almamı uzanırken ayaklarımın altına yastık koyup yükseltmemi söyledi 40 çıkana kadar kendiliğinden geçermiş