Merhaba arkadaşlar, 7.5 aylık bebeğim gece 10-15 defa uyanırdı hep emerek uyuturdum ve asla dinlenemezdim. Bir arkadaşım tavsiyesiyle yatmadan önceki öğünü pirinç unu muhallebisiyle yapmaya başladım. Mucize gibi artık en fazla 4 kez uyanıyor. Aç olmadığına kendimce çok emindim bunu yapmadan önce ama meğer çocuk aç olduğu için uyanıyormuş. Buhar makinesi de aldım ikisi inanılmaz rahatlattı bizi. Belki birilerine faydası olur yazının diye paylaşmak istedim. Bundan önce 2 hafta ağlatarak uyku eğitimi vermeye çalışıyordum tabi ki olumsuz sonuçlandı ve çok pişman oldum. Şimdi rahatım çok şükür 3-4 defa uyanıyor emip hemen uyuyor. Deneyin derim 🤗