Bizde 3 ay 20 günlükken sünnet olduk yani iki gün önce😓 sünnetçi eve geldi üç tane iğneyi yaptı çok ağladı bebeğim 😔 uyuşması için 20-25 dk bekledik tabi o sırada emzirdim oynattık bi yandan bende ağlıyorum canı acıyor diye. Sonra asıl işleme başlandığında ben balkona kaçtım ağlamasını duymiyim diye o ağlıyor ben ağlıyorum çünkü kurban olurum 😔 sünnetten sonra sadece 2 saat iyiydi sonra hep ağladı çişten sanırım. Bardak koyduk fakat hiç rahat edemedi bardağı çıkarınca rahatladı. Bi de doktor bize kaka yapmadığı sürece bezi çıkarmayın dedi. 3 saatte bi özel yapım krem sürdük kantaron yağı sürdük. Ama oğlumda mayasır olduğu için çok çekti sünnet sonrası 😔 hep ağladı hep huzursuZdu. Bugün sargısı çıkacak bakalım 3.günümüz neler yaşayacaz 😞