Happymamss Kızlar 14 gün önce doğum yaptım sezeryan ile emziriyorum hem ameliyat yerim hemde baş ağrım var … Ağrı kesici almak sorun yaratır mı ne kullanmalıyım ?
Cinarinannesi00 Happymamss Parol yada minoset alabilirsin canım doktorum bana ağrı kesici olarak minoset vermişti
Duru2018 Happymamss parol içtim ben hep bi sorun teşkil etmedi mg düşük olduğu için sıkıntı olmuyor emziren ve hamileler kullanabiliyor
Happymamss Cinarinannesi00 elfozyil Duru2018 Filizderit Çok teşekkür ederim kızlar parola bakayım o halde birde pişi yesem bebeğe skntı verirmi bilginiz varmi
Cinarinannesi00 Happymamss Pisi derken ? Normal hamur işi olan bildiğimiz pisi dimi canım 😊 Eğer oysa hiç bir sıkıntı olmaz afiyet olsun 😊
elfozyil Happymamss yok canım bir şey olmaz yiyebilirsin. Doktor bana şöyle demişti gaz yapmasın diye yemek seçersen aç kalırsın ben canım istediği her şeyi yemiştim :) baklagillere biraz 1 aydan sonra başladım
Balkupu Happymamss parol plus vermişti dr bana günde 3-4 kere içebilirsin demişti ama günde 2 kere içmeqe çalıştım