Oreolumagnolia Kizlar ben aliyorum bir sise sulandirip meyve suyu gibi iciyorum cok guzel kan yapiyor bebegime de meyve suyu olarak versem bir sorun olurmu acaba verilirmi💜
snyck Oreolumagnolia 6 ayından beri her sabah veriyorum 1 çay kaşığı ile baslamistim 23 aylık kizimin çayı karaduttan meyvesuyu 😊 şuan q-2 tatlı kasigi veriyorum faydası çok biz hic demir ilacı kullanmadik ona rağmen alt sınırda ama değeri normal kan yapar diyorlar doğru galiba