yusmer Merhaba anneler ikizlerm 18 günlük br kac gündür hırıltı oluyor ve cok hapşırmaya basladılar burunlarnı temzlemeye başladım bugn doluyor gerckten aynı durumu uaşayan varmı olablr mi böyle şeyler hastalık değil dimi
Busbus3 yusmer yok kuzum değil benimkide öyleydi doktora götürdüm doğalgaz peteklerinden dolayı oluyormuş nemlendirmek lazım mış ortamı canım
Ccansuu yusmer normal daha burun kanalları çok küçük hemen tıkanır serum fizyolojik yapın bir de günde 50 defa öksürüp hapşurabilirler demişti doktorumuz 🌱
Meldemmmnnm yusmer serum fizyolojik şırınga ile sikin benim bebegimde doğar doğmaz olmustu korkmayın hic bir zarari yok sonrada peteklere nemli havlu asin cok kalın giydirmeyin yavrulari
yusmer Busbus3 ya doğrudur petekler yanıyor baya 😟 cok teşekkür ederim bende korkuyorm hastamı ettm diye
yusmer Ccansuu evet yapıyorm sabahları cekiyorm burunlarını serum ile daha fazla zararlı olmazmı acaba
Omurkusunannesi yusmer 5 ml lik enjektörle burnuna sıkıyorum diğer burundan geliyor bu sorada sırtına hafifçe vuruyorum cıkan cıkıyor tabi sonra çekiyorum kalanınıda
Omurkusunannesi yusmer şuan büyük düseltilmiş 9 ay 8 günlük ama bebekkende yan cevirip yapıyordum aynı bu şekilde küvezdeyken de yapılıyordu zaten bi sıkıntı olacağını düşünmediğim için dr a da sorup yaptım hep