Selam anneler, bebeğim 10 aylık oldu emiyor. ek gıdaya başladığımız ilk dönemler çok güzel her öğününü yiyordu ama yaklaşık 1,5 aydır ne yapsam reddetiyor. Öncelikle muzu seviyor diye kahvaltıda saat 9 gibi muzlu haşlanmış yumurta veriyorum zorla bir iki kaşık yiyor belki gerisi çöpe. Saat 4 te akşam öğününü yedirmeye çalışıyorum onu da bazen yiyor bazen yemiyor. Anlayacağınız sadece emiyor. Sizin Bebişler nasıl bu konuda. Bi doktora gidip danışmak istiyorum ama virüsten dolayı erteliyorum.