Adayg Merhaba anneler kızım 4 aylık ama gece çok fazla kalkıyor saat başı nerdeyse gazıda yok uykularını nasıl uzatabilirim
Linakus Adayg aynısı bende de var gündüzleri max yarım saat uyuyor geceleri neredeyse saat başı uyanıyor 🙄 en son 2 aylıkken aralıksız dört saat uyumuştu ne ataktır bu anlamadım kaç hafta sürüyor ne zaman bitecek bilen biri söylesin 🤢
Linakus Zey44 biz de 4 ay 10 günlüğüz sizin hesabınıza göre bizim de 16 günümüz kaldı. 😕 Peki nerden bakıyorsunuz bu atak haftasına uygulaması var mı?
Yesilimm Linakus internette yaz çıkar canım. Atak hesaplama yaz.Sonra bebeğin doğum tarihini yazmalısın öyle hesaplama yapılıyor
Zey44 Adayg 😅😅keşke şaka olsa 😅😅ben geri sayım başlattım kendimde ayrıca sayıyorum 🤣🤣40. Haftaya göre hesapladın dimi 🧐