Aselduru88 canim ben hamile kalana kadar saclarimla cok oynayan biriydim 2 3 haftada birbrenk degistirirdim ve yakin renklerde degildi yani. Saridan kizila kizildan siyaha siyahtan sariya sonra mora nerdeyse her renk yaptim saclarimi. Benim saclarim dayanikli sadece hafif kirildi uclari o kadar sukurler olsun yanma falan olmadi. Siyahtan sariya gecisimi soyle anlatiyim sana bigurtlen siyahi yapmistim sacimi sonra ustune mavi siyah boyadim en son en koyu siyahi boyadim yani siyahi baya islettirdim saçıma. Hangi markaydi unuttum mor renkli bi paket acici boyalar var platine kadar acacagi yaziyor ustunde hatta. Cok bilindik bi marka koleston yada palette olmasi gerekiyor. Onlardan aldim ilk defa sacimi acacaktim o yuzden korkuma cok bekletmedim. Benim platin degil ama baya sariya kadar acti. Son boyamamin ustunden de 2 hafta civari gecmisti açtığımda sonra 1 hafta falan oyle dolastim ama dengesiz surdugum icin esit acilmadi sacim bi yeri daha acik bi yeri daha koyu sari gibi. 1 hafta sonra da tekrsr boyadim. Onlardan deneyebilirsin. Toz aciclar cok yakıyomus saci