Arkdaşlar bebeğimde sarılık vardı bir aya kadar hep hep 1 saatte bir emzirdim, 36 haftasında 2300 gram doğdı suan 4 kilo olduk, geceler hep kendş kalkar 1 saatte 1.5 saate emmek için emzirim, bazen 2,5 saati buluyor o zamnalr endişeleniyorum aç kaldı diye artık sizce endişelenmelimiyim? Yoksa normal mi? Sütümde ilk aya göre daha iyi geliyor artık sadece anne sütü veriyorım 1 haftadır ondan önce günde 1 kere mama veriyordum doymuyordu ☹️