Nsaren merhaba kan olması önemsemenizi gerektirir tabi ki bizim doktorumuz iki cildimiz var biri iç biri dış en hafifi sadece döküntü daha sonra sadece bagırsak tepkisi sonra ikisi bir olanı daha önemli demişti yanı bagırsak tepkisi sadece cilt tepkisinden daha önemli bi durum. Ve gastroentoloji ve çocuk doktoru ikisi de alerji üzerine gidilecek bi rahatsızlık değil dedi. Bebeğe alerjen girdiğinde karnına yumruk yemiş hissi olur huzursuzlanır dedi. Kendinizi devamlı yumruk yer gibi düşünün ve bence ona göre diyenize dikkat edin derim. Bizde de çoklu gıda alerjisi var. İlk başta döküntü ve mukuslu kaka gaz vardı ama doktorumuz saolsun farketmedi 3 ay sonunda kanlı kaka olmaya başladı belki daha erken farketsek tepki kana dönmeyecek sadece cilt tepkisi ile bi kaç ayda atlatacaktık. Alerjenle karşılaşmaması lazım dedi doktorumuz atlatabilmesi daha kolay olsun diye