esrabozoglu 13 aylık bebeğime aldık. Nasıl vermemiz gerekiyor ?kullananlar ne kadar zamanda etkisini gördü? Yardımcı olursanız sevinirim ☺️
OncedenGurme esrabozoglu doktorumuz gece yatmadan 8 top verebilirsin dedi. Pek işe yaramadı. 10 dakika rahatlatıyor anca. Dişin çıkmasını da hızlandırır demişti ama 7 aylık bol sancı, sıfır diş var
Tuba esrabozoglu yarım saatte bir 1 yaş küçük bebeklere 2 top veriliyor. günde 12 topu geçmemesi gerek. önceden 8 top veriliyordu ama prospektüsü değişti ve azalttılar🙏🏼
esrabozoglu Ziyangil hadi ya genelde yorumlara bakarak aldım son çare vs yazmışlar 🙄 bende iki gündür veriyorum ama yine gece ağlayarak uyanıyoruz
Ziyangil esrabozoglu bilmiyorum canım işe yaramadı bizdede tetagik granülle damaklarına masaj yapıyordum oda doğal içerik rahatlattı
CrnAsl Bizde işe yarıyor çok rahatlatıyor şöyle kullanımı her 15 dakikada bir 8 top verebilirsin verme sıklığı sana kalmış ne sürede vermek istersen ama 15 dakika arasına zaman koymalısın unutma
Tuba CrnAsl 15dk değil 30dk en az aralarında olması gerek ve 1 yaş öncesi 2 top veriliyor sadece☺️ almanya da yaşıyorum ben ve prospektüsü değişti. daha 1 sene öncesine kadar 8 top yazıyordu dediğiniz gibi🥰
esrabozoglu OncedenGurme bizimde öyleydi ilk dişi dokuzbuçuk aylıkken anca geldi. Şuan bir yaşında dördüncüyü zor çıkarıyor. 🤦♀️ allah yardımcımız olsun🙏