Bendede bu aylarda vardı bi ay sürdü artık dikiş atılaçak şekle gelmişti bende 3 saat emzirmiyordum cok acıkınca emzirip tam emme aşamasında memeyi çekiyordum o ısırmadan acıktığından ammeye odaklanıyordu ayrıca kolunuzla gögbünüze doğru hafif bastırırsanz bebeğinizi oda panikleyip ısırmayacaktır ben böyle böyle engel oldum şuan 13.5 aylık şükür hala ısırmaz