Kızlar beni hatirlarsiniz belki gorumcem oğluma bal vermişti o gün bugündür iyi değil. Doktor çok çok fazla gaz var demişti gayet rahat bırakıyor bi ilaç vermişti onun sayesinde ama hala ağlamaları bitmedi. Birden bire mutluyken oyun oynarken katıla katıla ağlamaya başlıyor asla susmuyor bi 10 dakika öyle ağlıyor. Ne olabilir nedeni sizce doktora söyledim her bebek ağlar diyor ama normal bi ağlama değil. Emzirirken mesela ağzından çıkarıp çığlık atıyor. Korkuyorum 😔