26262626 Deniz3461 kz bugün değiştireyim dedim 3 de 4 buçuk oldu yeni uyudu. Ben de enfeksiyon olur diye korkuyorum ama böylesi de kötü uykusunu açtım
Deniz3461 26262626 alışmayla alakalı belki de canım. Biz en baştan beri öyle yaptık hep. Islak olunca kendisi hemen uyanıyor. Temizleyince kendi kendine uyuyor :)
Adeviyee 26262626 değil canım hem değiştirilmemesini söylüyorlar uyku kalitesi için hem de bezi sabah doluyor üç dört gibi bez değiştirdiğinde tamamen kuru bez aldığım oldu