Sevgili anneler… 3 ay 22 günlük bebeğim dun geceden beri doğru düzgün uyumadı. Ben uyutuyorum o 5 dk sonra ağlayarak uyaniyor, tekrar uyutuyorum bu sefer 10 dk sonra çığlık kıyamet. Bugun ne yaptiysam uyutamadım, uyumadikca da huysuzluk ediyor. Ağlamadığı tek bir an yok. Bu atak mıdır? Eger ataksa gercekten soylenildigi gibi 35 40 gün sürer mi?