Bebeğim gece gündüz sürekli ağlıyo hep huysuz 8 aylık anne sütü alıyo ekstradan sabah kahvaltı maması öglen muzlu yoğurt 5 gibi sebze çorbası akşam 8 gibi gece maması yiyor gece sürekli uyanıyo sabahın köründede ayakta Kakasını yaparken zorlanıyo çok ağlıyo ama kabız olsa hiç yapmaz hergün yapıyo parça parça bana aşırı düşkün gece 3 kere emdiriyorum 12 3 6 bide 10da uyuyo ozamanda emdiriyorum Zorlada olsa azda olsa yediriyorum Gece çok ağlıyo beşiği sallıyorum yatağıma giriyorum daha ısınamadan tekrar ağlıyo gece hava da buz Tek miyim aynı sorunu yaşayan arkadaşlar var mı korkuyo mu açlıktan mı diş mi gaz mı ne sizce doktor normal diyo bu duruma sizce hangisi 🙏😭😭