alchn benim oğlumun iki yanağı da böyle biri daha çok 🤦 doktor nemlendir dedi geçmezse kortizonlu krem veririm dedi ama ben kullanma taraftarı değilim. Genelde soğuk havalarda daha kırmızı oluyor. Bugün balkona çıkardım esmiyordu hava bile, ikisi birden kızardı 🤷