Bebegim 10 ay 14 gunluk hep kandirarak onune oyalanacagi seyler koyarak yediriyordum iyi kotu artik onu da yemiyor napicam bilmiyorum “/ yogurt cok severdi katiyen yemior muz ayni sekilde.. farkli sebzelerle corbalar yapiorum cani isterse iki uc kasik yio sonra onu da yemio :/ bugun mesela sabah tereyag muz yumurta sarisi ceviz karisimi yaptim uc kasik anca.. oglenden sonra tarhana yaptim onuda icmedi hic yogurt yemedi yani ndn boyle oldu acaba 4 tame disi de cikti hani dis cikartiyor desem ondan deil bence napabilirim bebisi boyle olan var mi? Cok uzuluyorum kilosu da az bide normal kiloda olsa belki bu kdr takmicam ama oneriniz var mi ? Istah surubudur felan ya da baska bir oneri???