Miniko42 Kızlar 1. Ay aşısı yaptıranlar bebeğinizde aşıdan sonra neler oldu bende yarın yaptıracağım da sormak istedim
Ocakannesii Miniko42 Canım bizde bi gün kadar huzursuzluk oldu biraz ağlama uykuya dalamama gibi başka problem olmadı
Aysenurkk Bir şey olmadı. 1. Ay aşısı sıkıntısız diyordu doktor da öyle de oldu gerçekten. İnşallah sizinki de sıkıntısız geçer🙏🏼🙏🏼