bilgemira Edaonur benim 40 gunluk oldu ben hemen kesicem yaza uzasin diye filtresini de vericem insallah usumez canim zaten bahar geliyor
Mom079 Edaonur 10 aylık oldu hiç kestirmedim. bayada gür saçı. Kestirincede çok çirkin oluyorlar kestirmem heralde
BeyzaLivaLeyla Edaonur 17 aylık kendim topaklanan yerlerini kestim en son geçen hafta önlerini kestim kahkül yaptım onun haricinde hiç kestirmedim omuzlarında saçları kızımın
[silindi] Kızım 3 ay 21 günlük geçen hafta kestik😇ama biz muğladayız buraya yaz çoktan geldi o yüzden cesaret edebildim hem sadakasını da vermiş olduk Bi haftada uzadı bile