Smyyzyrkk canım benim doktorum şöyle bir tarif vermişti , bir paket mısır nişastası bir paket buğday nişastası bir paket pirinç ununu karıştırıp kavanoza koyuyorum sonra sade suyla mamayı pişiriyorum başka bir tabağa alıp üzerine formül mamalardan 4 yada 5 kaşık ekliyorum kaşıkla çırpınca karışıyor zaten böyle yediriyorum benim kuzımda 4 aylık akşamları vermeye başladım