Canlar merhaba. 3 aylik bebegim var, doğduğundan bu yana hep yarım kundakla uyuttum cok rahat ettim. Ama şu 1-2 haftadir kundaklıyorum uyutuyorum bi geliyorum uyanmış elini çıkarmış emiyor🤭 tekrar kundakliyorum tekrar aynısı. Gevşek de yapmiyorum ki cikartiyor desem. Artik kundak istemiyor olabilir mi ? Ama kundaksiz nasil uyuturum bi fikrim yok. Ellerini cikardigi icin uyaniyor hemen . Yasayan var mi ?