Kbraahraz İmmun 44 surup kullanan var mi doktorumuz onerdi iştahsızlik icin . Ama ben daha önce hic duymadim kullanam varsa yazabilir mi
SevgiliOglum Kbraahraz ben 1 senedir kullanıyorum bağışık güçlendirici aynı zamanda ilk kullandığımda evet iştahın baya artık olmuşdu şuan 33 aylık gayet normal yiyor abartılı olmasada Ben memnunum kullanmanızı tavsiye ederim iştah açmasa bile bağışıklık için gayet iyi
Kbraahraz SevgiliOglum oglum cok zor yemek yiyor bi de dis cikariyo azilari o yüzden istahini da acsin istiyorum😔
SevgiliOglum Kbraahraz yani zaten iştah açıcı diye özel bir şurup yok genellikle böyle şeyler veriyorlar kullanın belki faydasını görürsünüz
Htckync İştah açıcı diye bir şurup yok canım. Doktorlar anneleri ikna edemediği için memnun etmek icin yazıyolar vitamin takviyesi😂😂 haa bazı suruplarin yan etkisi iştah artışı yapiyo mesela prakten