Feyyyzza Kızlar bebegim 19 günlük 4 gündür benimle. Küvezdeydi daha önce. Yeni geldi. Anca yıkadı kayınvalidem ile annem. Ayy ödüm koptu çocuk aglarken cıglık cıglıga bi anda sesi kesildi kafasını yıkarken. Sizde yaşadınız mı? Anneme güvenim sonsuz ama kayınvalidem benimle kalıyor yarın tek yıkıcak. Cocuguma bişey olurmu 😔😔
Sevdamavi Feyyyzza içine sinmicekse tek yıkatma biz üç kişi yıkıyoruz biri tutuyor biri yıkıyor diğeri su döküyor anca ben alışana kadar
Ocakannesii Feyyyzza Büyük ihtimalle sudan korkmuş olabilir eve yeni gelmiş alısmaya calısıyor cok kücük annesi küvetini suyla doldurup icinde biraz tutun suya alışsın hemen yıkamayın vücuduna hafif hafif su dökün üşümesin başına cok su dökmeyin birden azcık ve hemen dökün elinle bile yıkayabilirsin basını sende yanında dur tut bebişini tek yıkatma hep sen olcaksın yanında cünkü insallah ağlamaz ve korkusu gecer🌸
Fnurkor Feyyyzza kaynanan yıkarken swnde bebeğini kontrol ve alışttirarak dökün suyu ve yüzüne bak bebeğinin sürekli
Baltenekem Feyyyzza ben oğlum 20 günlükken aldım duşa girdim kucağıma yatırdım öyle yıkadım bi anda gelen cesaretle küvette olsa asla yıkayamazdım. Onu ilk yıkadığım gün anladım anne olduğumu herşeyiyle ben ilgilenebiliyorum diye çok gururlanmıştım 😄 su kaçmasın diye ne kadar çok telaşlanırsan o kadar çok su kaçıyo rahat olman gerek
Feyyyzza Naciyedinc tek basimiza kalcaz cünkü ve üc tane cocuk büyütmüş kendine güveniyor ama benim içime sinmiyor
Naciyedinc Feyyyzza üç tane büyüttüğü çocuklar kendi çocuğuydu ama. Eğer ağrınız sızınız yoksa eşinizle yıkayın bence 🤷🏻♀️ Biz en başından beri eşimle yıkadık, sonradan kendim yıkamaya başladım Biliyordur belki ama yinede anne ve babasından sonra bi çocuğu başkasının yıkamasını doğru bulmuyorum :) (benim görüşüm)
Sevdamavi Feyyyzza bende olmadı canım hiç kafasına su dökerken yüzünü kapatıyoruz gözlerinden aşağıya inmesin diye
Merve1310 Kafasını yıkarken bebegi havada tutup baş aşağı tutuyorsa ondan nefessiz kalır hemen su döküp kaldırmak lazım küvetinin içine battaniye serip içine su koyun biraz yatırın öyle yıkayın hem üşümez hem korkmaz ben doğdugundan beri öyle yapıyorum hiç sorun yaşamadım ilk zamanlar benim annemde baş aşagı yıkadı nefessiz kalmıştı korktum
ftsdmrhn Bebeğimin ilk banyosunu kendim yaptırdım, bu zevki ilk siz tatmalisiniz bence. Bebekleri sırt üstü değilde yuZ üstü duracak şekilde küvete yerleştirirseniz daha az korkuyorlar. İlk yavaş yavaş ayaklarını sokun, sonra vücuduna ilerleyin.
Papatya99 Feyyyzza canım ben bebeğimi tek büyüttüm hep tek yıkadım benimde başıma çok geldi öncelikle sakin olmalısın bide yarı tok yıka aç olunca oğlum o suyu yutmaya çalışırken tıkanıyordu
Ece-su Naciyedinc çok haklısın başından beri eşimle tek yıkıyoruz asla birine gel yıka demedim ha kaynanam görümcem bizdeydi benim agrım çoktu o halde bile bej yıkadım
AlyaMeyra Feyyyzza canım bebeğim prematüre 2410kg doğdu 1 haftalıktı eşimle beraber yaptırdık ilk banyosunu. Eşim hiç bişey bilmiyor tabi yönlendirdim onu da sıkıntı olmadı beraber kolayca yıkayabilirsiniz. kafasına su dökerken korkması çok normal tüm vücudu yıkayın en son kafayı yıkayın kafadan çok fazla ısı kaybı olur çünkü. Kafa biraz havada kalsın bebek yüzüstü pozisyona yakın olsun. elinin birini çene üzerinden orta parmak ve baş parmak kulaklarını tıkayacak şekilde tut diğerini poposundan tut (kuşağa su kaçarsa çok ağrı yapar) bu şekilde suyu aspire etmemiş olacaktır. Kayınvaliden bu şekilde yıkıyorsa sıkıntı yok beraber olun.
Benbilmemanam Feyyyzza canim ilk zamanlar tek yikanmamali. Zaten minicik su gibi oluyorlar. Allah korusun elinden kayar falan. O tutsun sen yika yada sen yıka o tutsun. Once avcuna su al biraz kafasini islat sonra sampuanla, Yarim maşrapa suyu bi anda kafasina dök ve hemen sil yüzünü bebegin. Bende ilk 1 bucuk ay falan kayinvalimle annemle yikadik. Simdi 3 aylik olduk eşimle ikimiz yikayabiliyoruz. Merak etme suyu yavas dökme hizlica bi anda dök ve yüzünu hemen sil
zeytinbacilar Feyyyzza Yıkıma şeklinden dolayı olabilir su kaçmıştır merak etme kayınvaliden dikkat eder ama tek ona bırakma birlikte yıkayın dokunmaya kıyamıyor bir yerine bir şey yapmaktan korkuyorsundur eminim ama hiç birşey olmaz Allah’ın izniyle sende yıkama işlemi esnasında orda ol ve sende yıka herzaman kayınvalidem yıkayacak değil ya
Adayildiz Feyyyzza ben doğumdan önce birsuru Bebek yıkama videosu izledim doğumdan sonra ilk yıkadılar sonra ben yıkarım dedim kimseye ellettirmedim aç sende izle biraz cesaretlen ve hallet annesin sen yaparsın
Naciyedinc Ece-su ilk zamanlar en korktuğu şeylerden biride banyo ve su. Korkuncada anneye ihtiyaç duydukları için sarılmak varken kayınvalide yıkaması doğru olmaz yani. sizde ben gibiymişsiniz💖