Ya lütfen herşeye otizm damgası vurmaya çalışmayın. Bu otizm mevzusunu burada hemen hemen hergün görüyorum. Kötüyü düşünürseniz kötü, iyiyi düşünürseniz iyi olur doktor bişey söylememişken, otizm gibi büyük bir rahatsızlığı getiriyorsunuz direk aklınıza