Ozcskrl Merhaba 8. Ayımızda kan değerleirne bakılcak kan alma seklini hep cevremden parmaktan alıyorlar diye duydum fakat doktorumuz el üstünden alacagını parmagın acil durumlarda yapıldıgını net sonuc vermedğini söyledi sizler nasıl aldırdınız
Nilis Ozcskrl 9. ayda buunduğum çevrede covid fazla yayıldığından götürmedim 1 yaşında kolundan aldılar kanı değerlerimiz çok iyi çıktı demir ilacı ve d vitaminini kesti sağlık ocağındaki doktor fakat d vitamini biraz daha devam etmelimiyim 1 yaşından sonra devam edenler varmı acaba
Edaaayildirim Bizede doktorumuz sağlık ocağı parmaktan alacak kanı eğer bir sıkıntı olursa biz burada el üstünden alıcaz dedi canım bizde 26sinda gidicez
Ssultannn Ozcskrl maalesef evet 😔 azcık uzun sürüyor yani benim bebeğimde büyük insan gibi damaryolundan şırıngayla çekmiyorlar damarları çok ince malum damaryolundan kan akmasını beklediler falan ağlıyolar tabi ama onların iyiliği için 🌸
Ozcskrl Ssultannn Ah ah su ası hastane kontrol işlerinde her defasında ömrümden 1 yıl gidiyor. Tabi ki iyilikleri için napalım berabet aglayacagız belli ki 😀🌸🌸🙏🏽🙏🏽