Ya bana yardımcı olursanız çok sevinirim biz ilk 3 aylıkken hipp aldık 2 kutu sonra emdi bi süre 4.ayda tamamen bıraktı Aptamil aldık aslında seviyordu bi ara az içmeye başladı sma aldık biraz bütçeyi düşünerek şimdi de sanki zorla içiyor sevmediği için mi acaba eskiden doymazdı şuan 90 CC zor içiyormhatta çoğu zaman içmiyor? Sizce Bebelac nasıl kullanan varmı kabız olurmu bir de mama değiştirmek sorun yaratır mı? Acaba tekrar aptamile mi dönsem bilemedim ya bi de herkes çoğu mama içerik olarak aynı diyor sadece markadan dolayısı fiyat artıyormuş