Aselduru88 Bebekleriniz kaç aylık uyurken üstüne ne örtüyorsunuz tek battaniye üşütür mu iki kat mi örtüyorsunuz detaylıca yazar mısınız teşekkürler 🥰
Elifkizz Aselduru88 Bebeğim 7 aylık. Sürekli üstünü açtığından uyku tulumu aldım ve inanılmaz rahat ediyorum uyku tulumunu giydirince üstünü örtmeme gerek de kalmıyor.
Balkizlarim Aselduru88 kızım 14 aylık bi battaniye örtüyorum oda da sıcak zaten çokta ince giydirmiyorum bide 🌸🤗
Cheddar Aselduru88 4aylıktan beri uyku tulumu giydiriyorum battaniye vs hem tehlikeli hemde üstünde tutmuyo
mermik Aselduru88 benim kizim 10 buçuk aylık. Dogdugundan beri uyku tulumu kullanıyorum hic ortu ile ortmedim. Woolnat cidt kat kolsuz tulumu var içine uzun kollu zibin giydiriyorum sadece Alt pijama vs olmadan. Odamiz da 22.5 civari oluyor sabaha karşı
Eesay Aselduru88 üzerini hiç örtmedim. Üst örtmek hem tehlikeli hem büyüdükçe atıyorlar üzerindekini. Uyku tulumu öneririm🌸
Ece-su Aselduru88 bebeğim 5 aylık doğduğundan beri bir battaniye örtüyorum sobalı evimiz şimdiye kadar üşümedi kendi atıyor üstünden zaten