Eslemmomy Merhaba, antibiyotik kullanımı sonrası ilk kez benim kızımda da pişik oldu, alt değiştirme gerçekten imkansız hale gelmişti, Burts Bee pişik kremi kullanıyorum ama bu kez işe yaramadı, Hametan sarı olanından kullandım ve bir gece de etki etti. 3. kullanım da falan ağlama krizleri sonlandı diyebilirim, eğer çok fazla ise yanın da kortizon içeren krem kullanmanız gerekebilir, ben kullanmadım ama kullanan arkadaşlarım var. bende kantaron kullandım ama etki etmedi.geçmiş olsun.