Vildan2334 Merhaba kizlar bisey sormak istiyorum 1 hafta oldu digum yapali sezaryen dogum yaptim ama kanamam yok sadece ilk gun cok hafif vardi daha da olmadi ayni durumu yasayan bilen varmidir?
Bayezidin_annesi Vildan2334 40ina kadar arada gelir daha benim 1 haftalıkken kesildi 10 gün sonra gene geldi 2 gün sürdü 3 5 gün sonra yine geldi şuan 30 günlüğüm 3 gündür kanama yok
Vildan2334 Aselcokuk1 ben depend kullaniyorum kanamam olursa rahat olur diye dikislerim oldugu icin rahat ediyorum ama kanamam yok hala
Sezeninc Kanaması devam edenler acaba hafif kokulu oluyormu akıntınız ? Nette löşi nin biraz kokulu olabileceği yazıyor çok rahatsız edici 🙄