Zzzz bölgesel mi canım nerelerinde var? bizim de o zamanlarımızda vardı boyun altındaydı doktorumuz iki tane kortizonlu ilaç verdi kısa süreli kullandık tedaviye yanıt verdi dedi daha sonra ilaçları kesti biodermanın atoderm intensive baume kremini kullanmaya başladık tüm vücuduna günde 2kez sabah akşam ve 2 günde bir banyo mutlaka yaptık ona da mustelanın şampuanını verdi onu kullandık tüm vücudumuza ama mustela yaramadı biodermanın şampuanına geçtik hala kullanıyoruz kremiyle beraber belki size de yaramıyor olabilir beni bir ay deneme süreci olarak diyete de soktu süt ve süt ürünlerine karşı ama alerjik değildi bebeklerde egzama cilt kuruluğu çok tetikliyor o yüzden dediğim kremden almanı mutlaka tavsiye ederim çok güzel nemlendiriyor kuruluktan eser kalmadı ama düzenli mutlaka kullan biz çok rahatladık doktor 8.aydan sonra göreceksin daha pamuk gibi olacak cildi dedi şuan 7 aylığız çok şükür biz atlattık sizde atlatırsınız inşallah ay çok uzunca anlattım biraz kusura bakma ama yardımcı olabilmişimdir umarım 🤗