Kızlar merhaba bebegım normalde anne yanı kucuk besıkte yatıyordu dun farkettık kalkıyor dusme olasılıgı var büyük beşiği de odasında eşimde onu yatak odasına getırelım dıyor bende odasında kalsın dedım sizce ne yapalım… Normalde yanımda yatıypr bebegım kucuk besıge de koyuyorduk… Buyuk besıktende dusme olasılıgı var mı sızce