Kızlar oglum 1 yas 10 gunluk hiçbişe yemiyor halaa cok yazdım buraya tatlı olursa yiyor bugune kadar birkez corba içtiği yok iyice memeye düştü aç bırakıyorum saatlerce yemek yemesi için yok yemiyor zorla agzına veriyorum tükürüyor önüne koyuyorum kendi yesin oynuyo atıyo hiçbişe yi kabul etmiyor inek sütü de veriyorum içmiyor denemediğim sey kalmadı ne yapayım bçya lütfen artık biri bi akıl versin vallahi cok zor durumdayım