tfyfatma Arkadaşlar sizden hem bez hemde pişik kremi konusunda yardımcı olmanızı istiyorum.bez molfixs kullanıyodum.memnun değilim.galiba bez yüzünden pişiği geçmiyor.pişik içinde bebantol hametan sudocrem hiç işime yaramadı önebileceğiniz krem varmı .
Gizemmyigit tfyfatma bebeğinizin poposunu ılık suyla her gün yıkayın ve biraz havalandırın. Ben bepanten kullanıyorm çok iyi geliyor
Mervee1 tfyfatma sudocrem güzel pişik için birde ıslak mendille siliyorsanız piştiği gecene kadar ıslak bezle silip kurutun faydasını göreceksiniz bezden olduğunu sanmıyorum
Hatice18 tfyfatma Canım a101 de soffio var bebek bezi ben ondan kullanıyorum Bende Prima ve Molfix kullandım denedim bebeğim pişik oldu En iyi bu bez geldi Birde Hametan kullanıyorum bende pişik olmuyor çok şükür demek ki bebekten bebeğe değişiyor
Defne123 tfyfatma hakiki zeytnyağı sür canım ben hep zeytin yağı sürüyorum hiç krem kullanmadım çok şükür geçti bez ile alakası yok
tfyfatma Mervee1 yani oğlum 3.5 aylık oldu hala da pamukla siliyorum sadece dışarı cıkarsam ıslak mendil kullanıyorum onuda iyice yıkayıp yapıyorum zaten .
Sevdasoylu Hatice18 sofio gerçekten fiyatına göre çok iyi bende kullanıyorum. Pişik içinde çinko kremi iyi geliyor
Alyask tfyfatma 8 aydır doğduğundan beri prıma kullanıyoruz hıc pişik olmadı şükür bepanthol pışık önleyıcı kullanıyorum çok memnunum sızde bezı degıstırebılırsınız
tfyfatma Alyask ya bilmiyorum ne kadar doğru ama instagram mühendisinoğlu sayfasında primanın içerinğinin hiç iyi olmadığını okumuştum.o yüzden onu almadım bunun içeriği temiz diye kullanıyodum ama memnun kalamadım🙍
Alyask tfyfatma bıze ıyı geldı her bebek farklı demekkı müdendısınoglu sayfasına pek güvenemiyorum ben
alicihankus tfyfatma ben bez sleepy kullanıyorum canım bi ara sızdırdı değiştirmeye kalktım canbebe aldım almaz olaydim bebeğimin poposu ciğer gibi oldu sonra tekrar aynı bezden kullandım bi numara yükselttim güzel yani pisik kremide desitin kullanıyorum çok memnunum içinde zararli maddede yok hem hemen geçiriyo ıslak mendilde kullanmıyorum pamuk aldım e bebekten ıslatıp onunla temizliyorum ama günde bi defada olsa yıkayıp bi 10dakka açıkta bırakıyorum pisik varsa bu yöntemi dene daha iyi
tfyfatma alicihankus aynen bende pamukla temizliyorum .ya benim aklımdaki bezde sleppy aslında ama kaç numara alman lazım oğlum 8 kilo molfiksn bezleri baya küçük üzerinde yazan kilo ile uyumlu olmuyor.hep bi numara büyük kullandım o yüzden
alicihankus tfyfatma aynen molfixle canbebenin dar bezleri sleepye göre kaç numara kullanıyosun şuan dar oluyomu
Cicianne tfyfatma prima premium care - nemli pamuk - seba med pişik kremi . 6.aydır hiç pişik olmadı kızım bu 3ü ile 🙏🏻
Mrvozdmr tfyfatma ben her ikisinde de baby me ürünleri kullanıyorum çok pişiği olan bir bebek değildi benim oğlum ama oldığunda baby me pişik kremini sürdüğüm an geçirirdi. Keza bezi de öyle primadan hiçbir farkı yok hem uygun hem türk malı. Hiç sızıntı yapmadı çok doldurduğu anlarda bile
Elaylama Mrvozdmr en başta ben de bir paket baby&me kullandım. Bi sıkıntı yaşamadım sık sık değiştirdiğim için ama kokusu bana çok parfümlü geldi yani krem kokuyor o nedenle bi daha almadım.
Elaylama tfyfatma öncelikle yıkamak en güzel çözüm. Ama her zaman yıkayamıyoruz malum. Bübchen bariyer krem her altını açtığımda ince bi tabaka halinde sürüyorum. Eğer hafif bir kızarma hissedersem desitin mor olan kremini sürüyorum hemen geçiyor. İki krem de içerik olarak tertemiz. Sudocrem kesinlikle kullanmayın derim ben. Bez olarak sleepy kullanıyorum ama biraz taşırıyor gibi geliyor ya da ben henüz acemiyim oturtamadım durumu bilemedim.
deleted2310 tfyfatma bez için birşey diyemem molfix kullanıyorum çünkü ama pişik için el yapımı kantaron yağı kullanın ben hiç krem kullanmıyorum
Belinayyy tfyfatma belki bezden degil islak mendilden olabilir. Ilik su ve pamukla silin eger yine gecmezse başka bez deneyin bence
Mrvozdmr Elaylama inanın hiç dikkat etmedim ağır bi koku gelmedi bana yani. Kremli ya illa ki koku oluyor sleepyi çok denemedk istedim saf su diye bi fırsat olmadı açıkçası onu da baya öven var