1850 merhaba, hazırlarken; biberona her attığınız ölçeği çay kaşığı ile karıştırın kıvamı sıvı olur, pütürleşmez. Böylece biberon ucunu genişletmenize de gerek kalmaz. Çünkü biberon ucu geniş olursa bebeğiniz bir yandan mamanın akış hızını diğer yandan nefesini kontrol edemez…