Zuhal1414 Bugünlerde çok mız mız hiç yanından ayırmıyor beni dışarı çıkıyoruz çıkar çıkmaz ağlıyor bebek arabasında yatmak istemiyor vs sizde durumlar nasıl
Figen33 Zuhal1414 Benim oğlum 2 aylıktan beri bahsettiğiniz şekilde olduğu için ben alıştım artık 😁 ama yarın 4 ay aşısı var kimle konuştuysam ateşlendi kötü geçti falan diyorlar o yüzden endişeliyim biraz 🥺
Mom727272 Zuhal1414 4 ay 1 gun, çocuk delirdi çıldırdı. Uyumamak icin deli gibi bağırıp ağlıyor. Çok yoruldum.
TosbikAnnesi1 Zuhal1414 Hoşgeldin 4. Ay atağı 🤦🏼♀️ Biz haftalardır öyleyiz ya sürekli mızmız kucaktan inmeme uykuya direnme son 3 gün inşallah geçer ..
Nazliece Zuhal1414 4 ay 5 günlük olduk sinirden beni yoluyor aşidan sonra ayrı bi mızmız oldu diş yerleri de kaşınıyor ne yapsam fayda etmiyor. Hiç bisey yapamıyorum tuvalete bile birlikte gidiyoruz 😁
Mom727272 Figen33 4 ay aşısı 2 ay aşısının devamı değil mi? Ben de geriliyorum ya. İlk asida olmamıştı ateş.
Nazliece Figen33 gelir gelmez agri kesici verin ilk asi da bisey anlamamıştık ama bu devam asisi fenaymış bütün gece ateş huysuzluk oldu
Zuhal1414 Figen33 ay kollarım tutmuyor artık bizde hep öyleydik ama bu kadar değildi en azından koyduğum yerde dururdu şimdi hiç durmuyor
Figen33 Mom727272 Evet ikinci dozu o yüzden ağır geçiyormuş bizimde 2 ayilkta hiç birşey olmadı ama bu aşıdan böyle bahsettiler 😫
Esaaa Mom727272 evet devamı ilki bizde hiç yan etki yapmazken ikinci doz hafif ateş ile seyretti ama çok sıkıntı olmadı calpol verdim güzel uyudu❤️
Mervetly Mom727272 bizim 2.ay aşısında hiç bişey olmadı 4.ayda ateslendi 37.4 ü gördü uyumadı gecesi huzursuzlandı yavrum inş sizin olmaz
Minnakimmm Figen33 bizim ki 15 Kasım . Yarın bizimde adımız var . Demek ki bu kaç gün fark etmiyor asibtarihi icin .
TosbikAnnesi1 kubra33 al benden de o kadar canım 🤦🏼♀️ 4 ay 19 günlük bebeğim inşallah biz pert olmadan biter 😬
TosbikAnnesi1 kubra33 ne zmaan doğdu bebeğin canım bide atak hesaplama şeysi yaptın mı 😅orda kaç gün yazıyor
Aysealprsln 4 ay 14 günlük henüz bisey yok çok şükür sadece memeyi salmiyo agzindan gece gündüz ağzında 🤔
Teachermom1 Aysealprsln bizde de durum aynı hatta geçen ayların en iyisi diyorum eşime ama meme durumu aynı 😂 saat başı emiyoruz
Hilalumay 4 ay 6 günlüğüz geceleri mışıl mışıl uyuyan bebek nerdeee 😂 2747474929 kere uyanıyoruz bı mız mız kucakta hep 🥰 yerim onun her hâlini yaa ❤️
Mu-Mi Zuhal1414 Benim açacağım postu açmışsın valla biktim huysuzdu hastaneye geldik enfeksiyon varmış idrarında dedim tamam geçer düzelir yok gene aynı huysuzluk valla biktim nolurdu uslu olsaydi etrafımdaki bebeklere imreniyorum valla
Zuhal1414 Mu-Mi yemin ederim bende imreniyorum hava almaya çıkıyoruz 10 dk durmuyo milletin bebesi nasıl duruyo diye düşünmeden edemiyorum
Figen33 Nazliece Ebe ateşi çıkmazsa verme diyor da veririm ya ateşlendikten sonra daha kötü oluyormuş
Figen33 Zuhal1414 Valla bizde de öyle artık kilo da aldılar çok şükür ama sürekli kucak istiyor taşıyamıyorum 🙄
Hilalumay Mu-Mi sinirlenince ne anlasın yavrucak napsn büyüyor işte o da 😊 bırakın ataktan ağlasın uyumasın ağlasın yeter ki sağlıklı olsun bebislerimiz 🥰