Almiladerin Kızlar doğum yapalı 2.5 ay oldu kabızlık hala devam ediyor 🥺 surup verdi doktor ama onu içmeyınce halim perişan olanlar varsa nasıl geçti ?
Morfrenk Almiladerin benimkide 3ayı geçmişti geçtiğinde, çok sıvı tüketiyorum sadece ek bişey yapmadım
Abf Benim de aksine doğumdan önce çok kabız olurdum, sezaryen den sonra çok rahatım, süt olsun diye kayısı incir falan yiyorum ondan olabilir