bugün 4. gün ateşi 2 saat iniyorsa birden fırlıyo 38 39 a dün 40.2 gördük acile götürdük serum taktılar idrar kan hepsinin tahlilini yaptırdık röntgen çektirdik hiçbirşey yok lavman yaptılar gazı var üşütmüş dediler iki diş birden çıkarıyor doktorumuz bize yakın değil mesajla konuştuk onunla da altıncı hastalık olabilir dedi 4 gündür elimde ateş ölçer gram uyku yok calpol dolven dönüşümlü veriyorum çok yüksek olduğu zamanda fitil koyuyorum ne kadar sürecek bu :(