Erenarden1 Merhaba sevgili anneler yarın aşı günümüz bize tavsiyeleriniz var mı ateş yapar mı ağrı yapar mı diye sormak istiyorum ☺️
[silindi] Erenarden1 Daha önceki aşılar ateş yapmadıysa buda yapmaz. Benim kızım da dün oldu ilk aşı anı çok ağladı “Anne acıyoo” diye ama bitince bitti diye kalktı sustu.Kızarıklık, şişlik, ateş olmadı. Geçmiş olsun.