Kızlar merhaba bebeğim 45 günlük memeyi ağzına alıyor biraz emdikten sonra ağlamaya ve kızarmaya başlıyor memeyi tamamen çeksem yine ağlıyor gaz sancısı olsa hep ağlar diye düşünüyorum ama uyuyor ediyor gayet huzurlu emerken ne oluyor anlamadım pozisyon değiştirdim yine aynı yaşayan var mı