Lina28 Kızlar bebeğim bu aralar kakasını yapmakta çok zorlanıyor 5 günü buluyor ve artık acilde lavman yaptırarak buluyoruz çareyi, sizlerde oluyormu yoksa sadece benim bebeğimdemi sorun var 😔
ecemm-6161 Lina28 canım anne sütü alan bebekler de 10 güne kadar yapmaması cok normal biz de götürmüştük lavma yaptık 1 kere daha hiç gitmedik mama verdiğim için doktorun mamasının içine 1 cay kaşığı kadar saf zeytinyağı damlat demişti öyle yaptım kırışıklık sonra da daha vermedim rahatlamıştı normale dönmüştü
Cns1903 Lina28 ben o zamanlar ebebekten asıtsız zeytinyağı almıştım bir çay kaşığı verıyordum rahatlatıyordu baya bide poposuna sürüyordum
Lina28 Meflug hem emiyor hem mama veriyorum ama acildeki doktor 3 günden sonra sıkıntı dedi bende öyle biliyordum bide çok huysuzlanıyor
ecemm-6161 Lina28 Tamm benim bebeğimde mama içiyor cok 1 haftaya kadar normal demişti saf zeytinyağı damlat içtiği manaya
Ayse_lina Lina28 canım benim kızımda kaka.yapamiuordu annem üç çay kaşığı ılıtilmış zeytinyağı verdi ondan sonra rahatlıkla kaka yapabiliyor size de tavsiye ederim.